Breadcrumb

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

Zamówienia publiczne

Przetarg nieograniczony

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    5 March 2021  10:14

  • Nazwa zamówienia

    Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenie zewnętrznym obiektów Oddziału ZUS w Pile

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Pile

  • Adres zamawiającego

    ul. Dr. Drygasa 7

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    270000/271/4/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Specyfikacja warunków zamówienia

  • Termin składania ofert

    6 April 2021  09:00

  • Dodatkowe informacje

    Identyfikator postępowania na miniPortalu: 2aac24b4-2008-4c24-b3b3-14fbd81c85ef

    1. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ, za pośrednictwem formularza do złożenia, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
    2. Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz dokumentów innych niż określone w pkt 1.5.1 SWZ, odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej, na adres Zamawiającego: zamowienia.pila@zus.pl – limit wynosi 100 MB.
    3. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
    4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    — specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    — format danych oraz kodowanie miniPortal – formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    — oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    — integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, elektroniczna skrzynka podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje rodzaj urzędowego poświadczenia odbioru czyli urzędowe poświadczenie przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na ePUAP dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SWZ lub informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 March 2021  10:34

Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 March 2021  10:46
  • Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

    ogółem 2726788,10 zł, z tego: cz. 1 - 1204694,10 zł; cz. 2 - 378415,22 zł; cz. 3 - 363905,89 zł; cz. 4 - 406909,37 zł; cz. 5 - 372863,52 zł

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SWZ lub informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 March 2021  06:19

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SWZ lub informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 March 2021  13:27

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SWZ lub informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 March 2021  11:16

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 April 2021  14:40

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 May 2021  07:34

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 May 2021  13:07

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 June 2021  09:48