Naczelnik Wydziału Obsługi Prawnej
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Łodzi
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Prawnej
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Łodzi
-
Adres miejsca pracy
ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola
-
Województwo
łódzkie
-
Nazwa stanowiska
Naczelnik Wydziału Obsługi Prawnej
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia nadzór nad obsługą prawną w TJO.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe (prawo)
- minimum 2 lata stażu pracy w obszarze obsługi prawnej
- minimum 4 lata stażu pracy ogółem
- posiadanie uprawnień radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych)
Mile widziane:
- minimum 2 lata pracy związanej z obsługą prawną
- studia podyplomowe z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zamówień publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- znajomość Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- znajomość Ustawy - Kodeks cywilny
- znajomość Ustawy - Kodeks postępowania cywilnego
- znajomość Ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość Ustawy - Kodeks karny
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność współpracy
- elastyczność
- umiejętność motywowania, kierowania
- nastawienie na rozwój pracowników
- przywództwo
- zarządzanie procesowe
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej, o które ubiega się kandydat)
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
- zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- dokument potwierdzający posiadanie uprawnień radcy prawnego
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
21-05-2024
-
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- system szkoleń
- atrakcyjne godziny pracy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 6 piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 5 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami