Ścieżka nawigacji
Menu nawigacji
Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w II Oddziale ZUS w Warszawie
Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w II Oddziale ZUS w Warszawie
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Warszawie w budynku przy ul. Podskarbińskiej 25.
Miejsca parkingowe
W pobliżu wejścia B do budynku są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem B, przy którym znajduje się pochylnia.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi przy wejściu B do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się przy sali obsługi klientów, w pobliżu stanowiska „Informacja ogólna”.
Jednostki podległe:
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Legionowie
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Legionowie w budynku przy ul. Słowackiego 20.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Przy wejściu głównym znajduje się pochylnia.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Po lewej stronie drzwi wejściowych znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się za Salą obsługi klientów po prawej stronie.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Nowym Dworze Mazowieckim
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Nowym Dworze Mazowieckim w budynku przy ul. Modlińskiej 10.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem, na ogólnodostępnym parkingu przy ul. Modlińskiej 10 są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Modlińskiej. Przy wejściu głównym do budynku znajduje się pochylnia. Przy pochylni jest dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w dostaniu się do budynku.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost od wejścia głównego do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Otwocku
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Otwocku w budynku przy ul. Poniatowskiego 17.
Miejsca parkingowe
Na placu wewnętrznym budynku przy ul. Poniatowskiego 17, po prawej stronie wejścia do sali obsługi klientów, są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na plac możesz wjechać przez bramę od ul. Poniatowskiego 17.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku z poziomu chodnika windą. Winda znajduje się z boku budynku, po prawej stronie od głównego wejścia. Na ogrodzeniu przy wejściu - w kierunku windy - jest tabliczka ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją "POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH". Na drzwiach prowadzących do windy znajduje się kolejna tabliczka ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją "WINDA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH". Przy windzie jest dzwonek i tabliczka z informacą "Proszę dzwonić i poczekać na pomoc pracownika ochrony". Pracownik ochrony pomoże Ci uruchomić windę, dlatego naciśnij dzwonek. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny - do czasu przebudowy wejścia głównego i wyposażenia go w automatycznie otwierane drzwi oraz pochylnię.
Drzwi wejściowe do budynku
Główne drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Windą dostaniesz się bezpośrednio do sali obsługi klientów.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wyjścia z windy. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, po prawej stronie od wyjścia z windy.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat Warszawa-Praga Północ
Obsługa klientów
Obsługa wszystkich klientów jest realizowana w Sali Obsługi Klientów w budynku w Warszawie przy ul. 11 Listopada 15A.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym, przy którym znajduje się pochylnia.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku. Drzwi wewnętrzne otwierają się automatycznie. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.
Zamontowana jest ścieżka dotykowa ułatwiająca osobom niewidomym lub słabowidzącym poruszanie się po sali obsługi klientów.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia głównego.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Wołominie
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Wołominie w budynku przy ul. Reja 20.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem przy ul. Reja 20 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.
W otwarciu drzwi pomaga pracownik.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze na wprost wejścia do budynku.
Polityka cookies
Serwisy ZUS wykorzystują techniczne (niezbędne) oraz analityczne (opcjonalne) pliki cookies. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich takich plików (przycisk „Przejdź do serwisu”) lub dostosować swoje zgody (przycisk „Zarządzaj opcjami”). Jeśli wybierzesz przycisk „Odrzuć opcjonalne”, będziemy wykorzystywać tylko niezbędne pliki cookies. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Aby to zrobić, kliknij „Ustawienia plików cookies” w stopce.
Ustawienia plików cookies
Techniczne pliki cookies
Te pliki są niezbędne, ponieważ zapewniają pełne i nieprzerwane funkcjonowanie serwisu www.zus.pl. Dlatego są zwolnione z obowiązku uzyskania Twojej zgody na zapisywanie ich na Twoim urządzeniu – na podstawie art. 173 ust. 3 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Możesz zablokować techniczne pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki, ale wtedy nasz serwis może nie działać poprawnie.
Analityczne pliki cookies
Te pliki wykorzystujemy tylko wówczas, jeśli wyrazisz na to zgodę. Pomagają nam mierzyć statystyki odwiedzin serwisu www.zus.pl, stron, jakie na nim odwiedzasz, i tego, czego na nim szukasz. Dzięki temu możemy ulepszać nasz serwis informacyjny.