Ścieżka nawigacji
Menu nawigacji
Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w II Oddziale ZUS w Poznaniu
Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w II Oddziale ZUS w Poznaniu
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Poznaniu w budynku przy ul. Starołęckiej 31.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem przy ul. Starołęckiej 31, przy głównym wejściu do budynku są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością ruchu.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku dwoma wejściami od ulicy Starołęckiej 31. Przy każdym wejściu znajduje się pochylnia.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
System TOTUPOINT
W budynku A zamontowano trzy znaczniki systemu TOTUPOINT, które informują o:
- wejściu do Sali Obsługi Klientów od strony północnej,
- wejściu od strony przystanku tramwajowego „Bystra”,
- lokalizacji Dziennika Podawczego oraz punktu Informacji ogólnej.
System TOTUPOINT umożliwia orientację w przestrzeni osobom niewidomym i słabowidzącym. Działa w oparciu o technologię Bluetooth Low Energy (BLE). Aby z niego skorzystać, należy posiadać smartfon lub tablet z włączoną funkcją Bluetooth oraz zainstalowaną bezpłatną aplikację TOTUPOINT, dostępną w App Store (iOS 9.0+) i Google Play (Android 5.0+).
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. W budynku nie występują bariery budowlane. Wysokość lady stanowiska informacji ogólnej nie została obniżona, dlatego osoby z niepełnosprawnością mogą być obsłużone przy stoliku, znajdującym się naprzeciwko tego stanowiska. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do stanowiska informacji ogólnej - do czasu modernizacji sali obsługi.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnością ruchu znajduje się na korytarzu, w pobliżu sali obsługi klientów. Jest wyposażona w system wzywania pomocy. W toalecie znajduje się także przewijak dla dziecka.
Jednostki podległe:
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Gnieźnie
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Gnieźnie w budynku przy ul. Sienkiewicza 4.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem przy ul. Sienkiewicza są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym od ul. Sienkiewicza 4. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
System fakturowych oznaczeń nawierzchni
W obiekcie zastosowano system fakturowych oznaczeń nawierzchni w postaci ścieżek naprowadzających i pól uwagi, który prowadzi od granicy działki do stanowiska informacji ogólnej.
System TOTUPOINT
W budynku zamontowano dwa znaczniki systemu TOTUPOINT, które informują o drodze wewnętrznej prowadzącej do wejścia oraz o samym wejściu.
System TOTUPOINT umożliwia orientację w przestrzeni osobom niewidomym i słabowidzącym. Działa w technologii BLE i współpracuje ze smartfonami lub tabletami z aktywnym Bluetooth. Wymaga zainstalowania bezpłatnej aplikacji TOTUPOINT (iOS 9.0+, Android 5.0+).
Drzwi wejściowe do budynku
Tylko pierwsze drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie. Kolejne drzwi na drodze do sali obsługi klientów są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do budynku - do czasu modernizacji wejścia i wyposażenia go w drzwi automatycznie otwierane.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.
Wysokość lady stanowiska informacji ogólnej nie została obniżona. Osoby z niepełnosprawnością zgłaszające się do stanowiska informacji ogólnej mogą być obsłużone przy stoliku, naprzeciw tego stanowiska. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do stanowiska informacji ogólnej - do czasu moderniacji sali obsługi klientów.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, w części biurowej budynku. Jest wyposażona w system wzywania pomocy. W toalecie znajduje się także przewijak dla dziecka.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kole
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Kole w budynku przy ul. Bolesława Prusa 11.
Miejsca parkingowe
W pobliżu budynku przy ul. Bolesława Prusa są wyznaczone dwa ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku przy ul. Bolesława Prusa. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
System fakturowych oznaczeń nawierzchni
W obiekcie zastosowano system fakturowych oznaczeń nawierzchni w postaci ścieżek naprowadzających i pól uwagi, który prowadzi od granicy działki do stanowiska informacji ogólnej.
System TOTUPOINT
W budynku zamontowano dwa znaczniki TOTUPOINT, które informują o głównym wejściu.
System TOTUPOINT umożliwia orientację w przestrzeni osobom niewidomym i słabowidzącym. Działa w oparciu o technologię Bluetooth Low Energy (BLE). Aby z niego skorzystać, należy posiadać smartfon lub tablet z włączoną funkcją Bluetooth oraz zainstalowaną bezpłatną aplikację TOTUPOINT, dostępną w App Store (iOS 9.0+) i Google Play (Android 5.0+).
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W pobliżu drzwi wejściowych znajduje się dzwonek z informacją "POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH - PROSZĘ DZWONIĆ". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do budynku - do czasu modernizacji wejścia i wyposażenia go w drzwi automatycznie otwierane.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Koninie
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Koninie w budynku przy ul. Św. M. Kolbego 1.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem przy ul. Św. M. Kolbego są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać przez bramę od strony sklepu „Kaufland”.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością mogą dostać się do budynku wejściem od strony ul. Św. M. Kolbego 1 oraz wejściem od strony parkingu. Obydwa wejścia są zorganizowane z poziomu chodnika.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
System fakturowych oznaczeń nawierzchni
W obiekcie zastosowano system fakturowych oznaczeń nawierzchni w postaci ścieżek naprowadzających i pól uwagi, który prowadzi od granicy działki do stanowiska informacji ogólnej.
System TOTUPOINT
W budynku zamontowano dwa znaczniki TOTUPOINT, które informują o wejściu od ulicy oraz wejściu od strony parkingu.
System TOTUPOINT umożliwia orientację w przestrzeni osobom niewidomym i słabowidzącym. Działa w oparciu o technologię Bluetooth Low Energy (BLE). Aby z niego skorzystać, należy posiadać smartfon lub tablet z włączoną funkcją Bluetooth oraz zainstalowaną bezpłatną aplikację TOTUPOINT, dostępną w App Store (iOS 9.0+) i Google Play (Android 5.0+).
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi przy wejściu do budynku od ul. Św. M. Kolbego oraz parkingu otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Klienci są obsługiwani w dwóch sąsiadujących salach obsługi klientów. Sale znajdują się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sal otwierają się automatycznie.
Wysokość lady stanowiska informacji ogólnej nie została obniżona. Osoby z niepełnosprawnością zgłaszające się do stanowiska informacji ogólnej mogą być obsłużone przy stoliku w sali obsługi klientów. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do stanowiska informacji ogólnej - do czasu modernizacji sali obsługi klientów.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na korytarzu, pomiędzy salami obsługi klientów. Jest wyposażona w system wzywania pomocy. W toalecie znajduje się także przewijak dla dziecka.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Obornikach
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Obornikach w budynku przy ul. Armii Poznań 27.
Miejsca parkingowe
Na dziedzińcu za budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na dziedziniec możesz wjechać przez bramę od ul. Armii Poznań, a wyjechać drugą bramą.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem bocznym, poza dziedzińcem wewnętrznym. Przy wejściu znajduje się pochylnia. Na pochylnię możesz wjechać od ul. Armii Poznań. Długość biegu pochylni przekracza 900 cm.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
System fakturowych oznaczeń nawierzchni
W obiekcie zastosowano system fakturowych oznaczeń nawierzchni w postaci ścieżek naprowadzających i pól uwagi, który prowadzi od granicy działki do stanowiska informacji ogólnej.
System TOTUPOINT
W budynku zamontowano jeden znacznik systemu TOTUPOINT, który informuje o początku pochylni prowadzącej do sali obsługi klientów.
System TOTUPOINT umożliwia orientację w przestrzeni osobom niewidomym i słabowidzącym. Działa w oparciu o technologię Bluetooth Low Energy (BLE). Aby z niego skorzystać, należy posiadać smartfon lub tablet z włączoną funkcją Bluetooth oraz zainstalowaną bezpłatną aplikację TOTUPOINT, dostępną w App Store (iOS 9.0+) i Google Play (Android 5.0+).
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik sali obsługi klientów. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do budynku - do czasu modernizacji wejścia i wyposażenia go w drzwi automatycznie otwierane.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klienta znajduje się w przyziemiu budynku. Drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali obsługi klientów są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Śremie
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Śremie w budynku przy ul. Szerokiej 2.
Miejsca parkingowe
Przed wejściem do budynku przy ul. Szerokiej są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Szerokiej. Przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia. Pochylnia ma szerokość 100 cm.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
System fakturowych oznaczeń nawierzchni
W obiekcie zastosowano system fakturowych oznaczeń nawierzchni w postaci ścieżek naprowadzających i pól uwagi, który prowadzi od granicy działki do stanowiska informacji ogólnej.
System TOTUPOINT
W budynku zamontowano jeden znacznik systemu TOTUPOINT, który informuje o wejściu głównym do budynku.
System TOTUPOINT umożliwia orientację w przestrzeni osobom niewidomym i słabowidzącym. Działa w oparciu o technologię Bluetooth Low Energy (BLE). Aby z niego skorzystać, należy posiadać smartfon lub tablet z włączoną funkcją Bluetooth oraz zainstalowaną bezpłatną aplikację TOTUPOINT, dostępną w App Store (iOS 9.0+) i Google Play (Android 5.0+).
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów. Wejście do toalety jest zarówno z korytarza jak i sali obsługi klientów. Jest wyposażona w system wzywania pomocy. W toalecie znajduje się także przewijak dla dziecka.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Środzie Wielkopolskiej
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Środzie Wielkopolskiej w budynku przy ul. Szpitalnej 1.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem przy ul. Szpitalnej są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Szpitalnej 1.Przy wejściu znajduje się pochylnia.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
System fakturowych oznaczeń nawierzchni
W obiekcie zastosowano system fakturowych oznaczeń nawierzchni w postaci ścieżek naprowadzających i pól uwagi, który prowadzi od granicy działki do stanowiska informacji ogólnej.
System TOTUPOINT
W budynku zamontowano jeden znacznik systemu TOTUPOINT, który informuje o wejściu głównym.
System TOTUPOINT umożliwia orientację w przestrzeni osobom niewidomym i słabowidzącym. Działa w oparciu o technologię Bluetooth Low Energy (BLE). Aby z niego skorzystać, należy posiadać smartfon lub tablet z włączoną funkcją Bluetooth oraz zainstalowaną bezpłatną aplikację TOTUPOINT, dostępną w App Store (iOS 9.0+) i Google Play (Android 5.0+).
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowej do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu stanowisk obsługi klientów. Jest wyposażona w system wzywania pomocy. W toalecie znajduje się także przewijak dla dziecka.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Turku
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Turku w budynku przy ul. Armii Krajowej 18.
Miejsca parkingowe
Przed wejściem, od ul. Stawickiego, jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do wejściem od ul. Stawickiego. Przy wejściu znajduje się pochylnia.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
System fakturowych oznaczeń nawierzchni
W obiekcie zastosowano system fakturowych oznaczeń nawierzchni w postaci ścieżek naprowadzających i pól uwagi, który prowadzi od granicy działki do stanowiska informacji ogólnej.
System TOTUPOINT
W budynku zamontowano jeden znacznik systemu TOTUPOINT, który informuje o wejściu głównym.
System TOTUPOINT umożliwia orientację w przestrzeni osobom niewidomym i słabowidzącym. Działa w oparciu o technologię Bluetooth Low Energy (BLE). Aby z niego skorzystać, należy posiadać smartfon lub tablet z włączoną funkcją Bluetooth oraz zainstalowaną bezpłatną aplikację TOTUPOINT, dostępną w App Store (iOS 9.0+) i Google Play (Android 5.0+).
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W pobliżu drzwi wejściowych znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do budynku - do czasu modernizacji wejścia i wyposażenia go w drzwi automatycznie otwierane.
Wewnątrz budynku
Sale obsługi klientów znajdują się na parterze, po prawej i lewej stronie od wejścia do budynku. Drzwi na drodze do sal są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów. Jest wyposażona w system wzywania pomocy. W toalecie znajduje się także przewijak dla dziecka.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat we Wrześni
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani we Wrześni w budynku przy ul. Wrocławskiej 42.
Miejsca parkingowe
Z tyłu budynku, od ul. Wrocławskiej są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem z tyłu budynku, od ul. Wrocławskiej. Przy wejściu znajduje się podjazd.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
System fakturowych oznaczeń nawierzchni
W obiekcie zastosowano system fakturowych oznaczeń nawierzchni w postaci ścieżek naprowadzających i pól uwagi, który prowadzi od granicy działki do stanowiska informacji ogólnej.
System TOTUPOINT
W budynku zamontowano trzy znaczniki systemu TOTUPOINT, które informują o:
- wejściu na teren od ul. Wrocławskiej,
- wejściu głównym do budynku,
- wejściu bez barier.
System TOTUPOINT umożliwia orientację w przestrzeni osobom niewidomym i słabowidzącym. Działa w oparciu o technologię Bluetooth Low Energy (BLE). Aby z niego skorzystać, należy posiadać smartfon lub tablet z włączoną funkcją Bluetooth oraz zainstalowaną bezpłatną aplikację TOTUPOINT, dostępną w App Store (iOS 9.0+) i Google Play (Android 5.0+).Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi przy wejściu z tyłu budynku otwierają się automatycznie. Drzwi przy wejściu z przodu budynku nie otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze.
Przy drzwiach wejściowych do sali jest próg. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. W dostaniu się do sali obsługi klientów pomoże Ci pracownik ochrony. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do sali - do czasu modernizacji wejścia i wyposażenia go w drzwi automatycznie otwierane.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia z tyłu do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów. Jest wyposażona w system wzywania pomocy. W toalecie znajduje się także przewijak dla dziecka.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Słupcy
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Słupcy w budynku przy ul. Ratajczaka 2e.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem przy ul. Ratajczaka są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Ratajczaka. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
System fakturowych oznaczeń nawierzchni
W obiekcie zastosowano system fakturowych oznaczeń nawierzchni w postaci ścieżek naprowadzających i pól uwagi, który prowadzi od granicy działki do stanowiska informacji ogólnej.
System TOTUPOINT
W budynku zamontowano jeden znacznik systemu TOTUPOINT, który informuje o wejściu głównym.
System TOTUPOINT umożliwia orientację w przestrzeni osobom niewidomym i słabowidzącym. Działa w oparciu o technologię Bluetooth Low Energy (BLE). Aby z niego skorzystać, należy posiadać smartfon lub tablet z włączoną funkcją Bluetooth oraz zainstalowaną bezpłatną aplikację TOTUPOINT, dostępną w App Store (iOS 9.0+) i Google Play (Android 5.0+).
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów. Jest wyposażona w system wzywania pomocy. W toalecie znajduje się także przewijak dla dziecka.
Polityka cookies
Serwisy ZUS wykorzystują techniczne (niezbędne) oraz analityczne (opcjonalne) pliki cookies. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich takich plików (przycisk „Przejdź do serwisu”) lub dostosować swoje zgody (przycisk „Zarządzaj opcjami”). Jeśli wybierzesz przycisk „Odrzuć opcjonalne”, będziemy wykorzystywać tylko niezbędne pliki cookies. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Aby to zrobić, kliknij „Ustawienia plików cookies” w stopce.
Ustawienia plików cookies
Techniczne pliki cookies
Te pliki są niezbędne, ponieważ zapewniają pełne i nieprzerwane funkcjonowanie serwisu www.zus.pl. Dlatego są zwolnione z obowiązku uzyskania Twojej zgody na zapisywanie ich na Twoim urządzeniu – na podstawie art. 173 ust. 3 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Możesz zablokować techniczne pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki, ale wtedy nasz serwis może nie działać poprawnie.
Analityczne pliki cookies
Te pliki wykorzystujemy tylko wówczas, jeśli wyrazisz na to zgodę. Pomagają nam mierzyć statystyki odwiedzin serwisu www.zus.pl, stron, jakie na nim odwiedzasz, i tego, czego na nim szukasz. Dzięki temu możemy ulepszać nasz serwis informacyjny.