Doradca ds. emerytalnych (OKKp_Piaseczno)Z
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Piasecznie
-
Adres miejsca pracy
ul. Puławska 34B, 05-500 Piaseczno
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Doradca ds. emerytalnych (OKKp_Piaseczno)Z
-
Zadania
Zadania w komórce organizacyjnej: Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
Termin, do którego należy składać dokumenty: 25.04.2025 r.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnieMile widziane:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość przepisów Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- umiejętność współpracy z innymi
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresujących
- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
- mile widziana znajomość technik obsługi klienta
- umiejętność precyzyjnego porozumiewania się w mowie i piśmie
Zachęcamy do składania dokumentów.Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (nr telefonu) oraz miejsce świadczenia pracy
- CV
- skany dokumentu potwierdzającego posiadane niezbędne wykształcenie oraz inne dokumenty posiadanego wykształcenia
- skany świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracyDodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu - test
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane- miejsce świadczenia pracy: Inspektorat ZUS w Piasecznie, ul. Puławska 34 B, 05-500 Piaseczno
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
25-04-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2 - piętrowy bez windy,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.