Stanowisko ds. informacji ogólnej
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Tarnobrzegu
-
Adres miejsca pracy
ul. Sienkiewicza 145 d, 39-400 Tarnobrzeg
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. informacji ogólnej
-
Zadania
Zakres zadań na stanowisku
Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrywania spraw.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
- znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli posiadasz:
- umiejętność współpracy z innymi
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
- chęć do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
- bardzo dobrą komunikatywność i otwartość
- pozytywne nastawienie emocjonalne
Zachęcamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
- CV
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne wykształcenie oraz ewentualnie doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy merytorycznej oraz rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
01-04-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie
- możliwość rozwoju
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem świadczenia pracy)
- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.