Stanowisko ds. kadrowo-płacowych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Siedlcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Kadrowo-Płacowy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Siedlcach
-
Adres miejsca pracy
ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. kadrowo-płacowych
-
Zadania
Zapewnia obsługę kadrową i płacową pracowników jednostki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obsługę innych osób fizycznych zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok pracy w obszarze kadrowo-płacowym
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo)
- minimum 2 lata pracy związanej z prowadzeniem obsługi kadrowo-płacowej
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów Kodeksu Pracy
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- znajomość ustawy ordynacja podatkowa
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel)
- mile widziana znajomość SAP
- mile widziana umiejętność obsługi programu Płatnik
- komunikacja
- współpraca
- rozwiązywanie problemów
- innowacyjność
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail) tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy i rozmowę kwalifikacyjną
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
03-04-2025
-
Oferujemy
- umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- stabilne zatrudnienie
- ruchomy czas pracy
- rozwój zawodowy
- dobre warunki pracy (lokalowe, wyposażenie stanowiska pracy)
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem wewnętrznym ZUS
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- przy wejściu do budynku znajduje się platforma schodowa
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie