Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Siedlcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Mińsku Mazowieckim
-
Adres miejsca pracy
ul. Warszawska 84, 05-300 Mińsk Mazowiecki
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
-
Zadania
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- minimum 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjną
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- znajomość zagadnień przepisów prawa pocztowego
- znajomość przepisów KPA w zakresie załatwiania spraw, doręczania, terminów i przyjmowania skarg i wniosków
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- współpraca
- komunikacja
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail) tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy i rozmowę kwalifikacyjną
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
25-04-2025
-
Oferujemy
- umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- stabilne zatrudnienie
- rozwój zawodowy
- ruchomy czas pracy
- dobre warunki pracy (lokalowe, wyposażenie stanowiska pracy)
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem wewnętrznym
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.