Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - Zambrów
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno - Rentowych
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Zambrowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Fabryczna 3 a, 18-300 Zambrów
-
Województwo
podlaskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - Zambrów
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Atutem będzie:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
- podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- dokument potwierdzający posiadane wykształcenie.
Sposób aplikowania:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-04-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę,
- zorientowaną na klienta,
- zorientowaną na cel i jakość,
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach.
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
- premie kwartalne, dodatek stażowy,
- wynagrodzenie "trzynastkę".
- rozwój zawodowy poprzez udział w różnych formach szkoleń,
- świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych.
Informacje dodatkowe:
- poszukujemy 1 pracownika,
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy z zakresu przepisów wskazanych w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana.
Zachęcamy do aplikowania o pracę osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych,
- budynek III -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.