Analityk ds. ulg i umorzeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rybniku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Wniosków o Ulgę
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Wodzisławiu Śląskim
-
Adres miejsca pracy
ul. Witosa 30, 44-300 Wodzisław Śląski
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Analityk ds. ulg i umorzeń
-
Zadania
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku zapewnia realizację zadań z zakresu udzielania ulg i umarzania należności z tytułu składek, nienależnie pobranych świadczeń w zakresie analizy wniosków.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe ( nauki społeczne, gospodarka, prawo, ekonomia, administracja)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną, lubiącą współpracę
- posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Zachęcamy do składania dokumentów.
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny
- skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie
- dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj
Dodatkowe informacje
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- poszukujemy pracownika na stanowisko starszego referenta, który będzie realizował zadania w ramach funkcji organizacyjnej analityka ds. ulg i umorzeń
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
22-05-2024
-
Oferujemy
- umowę na czas zastępstwa
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- pakiet dopłat z ZFŚS dla pracowników i członków ich rodzin
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
Proces rekrutacji obejmować będzie
- formalną ocenę dokumentów kandydata
- sprawdzenie wiedzy z zakresu przepisów i zagadnień zawartych w ogłoszeniu oferty pracy
- rozmowę kwalifikacyjną
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na poziomie -1
- wejście do budynku z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami