Breadcrumb

Navigation Menu

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Ostrowie Wielkopolskim

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Ostrowie Wielkopolskim

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Ostrowie Wielkopolskim w budynku przy ul. Wysockiej 1b w dwóch salach obsługi klientów. W jednej sali są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone oraz lekarze. W drugiej sali załatwisz sprawy emerytalno-rentowe i zasiłkowe.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Wysockiej 1b, przy wejściu B są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku dwoma wejściami: A i B.

Wejściem A dostaniesz się do sali, w której są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone oraz lekarze, wejściem B do sali przeznaczonej do obsługi spraw emerytalno-rentowych i zasiłkowych.

Przy wejściu A znajduje się pochylnia. Wejście B jest zorganizowane z poziomu chodnika.

W budynku przy ul. Wysockiej 1B, zamontowanych jest 7 znaczników TOTUPOINT, które informują o:
·  dojściu do budynku od ul. Wysockiej, 
·  dojściu do budynku od ul. Powstańców Wielkopolskich, 
·  wejściu głównym A,   
·  wejściu głównym B, 
·  Sali Obsługi Klientów A – firmy i pracujący, 
·  Sali Obsługi Klientów B – świadczeniobiorcy, 
·  toaletach.

Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi przy wejściu A i B otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala dla płatników składek, osób ubezpieczonych oraz lekarzy znajduje się na parterze, na wprost wejścia A do budynku.

Sala do obsługi spraw emerytalno-rentowych i zasiłkowych znajduje się na parterze, po lewej stronie wejścia B do budynku. Klienci mogą skorzystać z pętli indukcyjnej dostępnej w sali obsługi klientów.

Wewnątrz obu sal obsługi klientów nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów przeznaczonej do obsługi spraw emerytalno-rentowych i zasiłkowych,  po lewej stronie od wejścia B do budynku.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Jarocinie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Jarocinie w budynku przy ul. Kościuszki 16 A.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Kościuszki jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Kościuszki 16 A. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

    W budynku przy ul. Kościuszki 16 A, zamontowane są 2 znaczniki TOTUPOINT, które informują o:
    · wejściu głównym, 
    · Sali Obsługi Klientów.

    Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na lewo od  wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się na wprost wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kaliszu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Kaliszu w budynku przy ul. Marii Konopnickiej 31.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem znajduje się parking dla klientów. Są na nim wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością. Ponadto w sąsiedztwie budynku przy ul. Konopnickiej znajdują się dwa ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym, korzystając z windy. Po prawej stronie wejścia do windy jest dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w obsłudze windy.  

    W budynku przy ul. ul. Marii Konopnickiej 31, zamontowane są 4 znaczniki TOTUPOINT, które informują o: 
    · wejściu głównym, 
    · toaletecie dla osób z niepełnosprawnościami, 
    · Sali Obsługi Klientów, 
    · gabinetach lekarskich na pierwszym piętrze. 

    Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie wejścia do budynku. Drzwi do sali otwierają się automatycznie. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Klienci mogą skorzystać z pętli indukcyjnej dostępnej w sali obsługi klientów.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze i trzecim piętrze. Toaleta na parterze jest po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów. Toaleta na trzecim piętrze znajduje się na wprost windy.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kępnie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Kępnie w budynku przy ul. Solidarności 8.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższe miejsca parkingowe ogólnodostępne znajdują się przy Kinie „Sokolnia” przy ul. Sportowej 5.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Solidarności 8. Wejście jest zorganizowane  z poziomu chodnika.

    W budynku przy ul. Solidarności 8, zainstalowano 2 znaczniki TOTUPOINT, które informują o:
    · wejściu głównym, 
    · Sali Obsługi Klientów.  

    Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny - do czasu zmodernizowania wejścia i wyposażenia go w drzwi automatycznie otwierane.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie.Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc pracownika w otwarciu drzwi. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny - do czasu zmodernizoweania wejścia i wyposażenia go w drzwi otwierane automatycznie. 

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do sali  obsługi klientów.  

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kościanie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Kościanie w budynku przy ul. Kaźmierczaka 31.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Kaźmierczaka są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku od ul. Kaźmierczaka 31. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika. 

    W budynku przy ul. Kaźmierczaka 31, zainstalowano 3 znaczniki TOTUPOINT, które informują o:
    · wejściu głównym, 
    · Sali Obsługi Klientów, 
    · toalecie dla osób ze szczególnymi potrzebami. 

    Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi  wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Lesznie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Lesznie w budynku przy Al. Krasińskiego 36.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy Al. Krasińskiego są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od Al. Krasińskiego 36. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika. 

    w budynku przy Al. Krasińskiego 36, zainstalowano 2 znaczniki TOTUPOINT,  które informują o:
    · wejściu głównym, 
    · Sali Obsługi Klientów.  

    Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Klienci mogą skorzystać z pętli indukcyjnej dostępnej w sali obsługi klientów.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się po lewej stronie od wejścia do sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Rawiczu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Rawiczu w budynku przy ul. Mikołajewicza 18.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przed budynkiem są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od strony parkingu. Przy wejściu znajduje się pochylnia.  

    W budynku przy ul. Mikołajewicza 18 zainstalowano 5 znaczniki TOTUPOINT, które informują o:
    · wejściu głównym, 
    · Sali Obsługi Klientów i gabinetach lekarskich, 
    · toaletecie męskej, 
    · toaletecie dla osób z niepełnosprawnościami, 
    · gabinetach lekarskich na pierwszym piętrze.

    Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Klienci mogą skorzystać z pętli indukcyjnej dostępnej w sali obsługi klientów.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie korytarza, za salą obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Wolsztynie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Wolsztynie w budynku przy ul. Poznańskiej 1.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem znajduje się parking, na którym jest wyznaczone jedno miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Poznańskiej. Przy wejściu do budynku są schody. Skorzystaj z windy. Przy windzie znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc pracownika w uruchomieniu windy.

    W budynku przy ul. Poznańskiej 1, zainstalowano 2 znaczniki TOTUPOINT, które informują o: 
    · wejściu głównym, 
    · Sali Obsługi Klientów. 

    Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Gostyniu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Gostyniu w budynku przy ul. Nowe Wrota 10.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przy budynku są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać przez bramę przy ul. Nowe Wrota 10.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym. Skorzystaj z platformy przyschodowej. Przy platformie znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby otrzymać pomoc w uruchomieniu platformy.  

    W budynku przy ul. Nowe Wrota 10, zainstalowano 2 znaczniki TORUPOINT, które informują o:
    · wejściu głównym, 
    · Sali Obsługi Klientów oraz o toalecie dla osób z niepełnosprawnościami.

    Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik, który uruchomił platformę przyschodową. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny - do czasu zmodernizowania wejścia i wyposażenia go w drzwi otwierane automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik, który uruchomił platformę przyschodową. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny - do czasu zmodernizowania wejścia i wyposażenia go w drzwi otwierane automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do  potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na końcu sali obsługi klientów, po prawej stronie.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Krotoszynie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Krotoszynie w budynku przy ul. Kobierskiej 5.

     

    Miejsca parkingowe

    Na dziedzińcu wewnętrznym budynku przy ul. Kobierskiej 5, na wprost wjazdu, jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku od strony parkingu. Skorzystaj z windy, która znajduje się przy wejściu do budynku. Przy windzie jest dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w obsłudze windy.

    W budynku przy ul. Kobierskiej 5, zainstalowano 3 znaczniki TOTUPOINT, które informują o: 
    · wejściu głównym, 
    · Sali Obsługi Klientów, 
    · platformie pionowej dla osób z niepełnosprawnościami.

    Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi przy wejściu od strony parkingu otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje  się na parterze, na wprost  wejścia od parkingu. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje sie po prawej stronie od wejścia do budynku od parkingu, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Ostrzeszowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Ostrzeszowie w budynku przy ul. Przemysłowej 7.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul.Przemysłowej są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Przemysłowej 7. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

    W budynku przy ul. Przemysłowej 7, zainstalowano 2 znaczniki TOTUPOINT, które informują o: 
    · wejściu głównym, 
    · Sali Obsługi Klientów. 

    Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

    Drzwi wejściowe do budynku 

    Drzwi do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia do budynku. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. Przy drzwiach znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.  W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny - do czasu zmodernizowania wejścia i wyposażenia go w drzwi otwierane automatycznie. Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Pleszewie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Pleszewie w budynku przy ul. Ogrodowej 3a.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Ogrodowej są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od strony podwórza, przy ul. Ogrodowej 3a. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

    W budynku przy ul. Ogrodowej 3a, zainstalowano 3 znaczniki TOTUPOINT, które informują o: 
    · wejściu głównym, 
    · Sali Obsługi Klientów, 
    · platformie pionowej dla osób z niepełnosprawnościami. 

    Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. System opiera się na standardzie komunikacji bezprzewodowej BLE (Bluetooth Low Energy). Oznacza to, że telefony oraz tablety muszą posiadać takie łącze. Dostępne są aplikacje dla urządzeń pracujących z systemem operacyjnym IOS w wersji 9.0 lub nowszej, oraz Android w wersji 5.0 lub nowszej. Aplikacje są bezpłatne. Można je pobrać odwiedzając internetowe sklepy z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi do budynku  od strony wejścia, przy którym jest pochylnia nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny - do czasu zmodernizowania wejścia i wyposażenia go w drzwi otwierane automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia z pochylnią. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia, przy którym jest pochylnia, w pobliżu sali obsługi klientów.