Breadcrumb
Navigation Menu
Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Legnicy
Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Legnicy
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Legnicy w budynku nr 2, skrzydło „C” przy ul. Władysława Grabskiego 26.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem nr 2, skrzydło „C”, przy ul. Władysława Grabskiego 26 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą się dostać do budynku wejściem przy ul. Władysława Grabskiego 26. Przy wejściu znajduje się pochylnia.
Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane nadajniki systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do sali otwierają się automatycznie.
W Sali umieszczono dwie pętle indukcyjne. Stanowiska do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą „T”.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, przy wejściu do sali obsługi klientów. Jest wyraźnie oznaczona.
Jednostki podległe:
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Bolesławcu
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Bolesławcu w budynku przy ul. Kwiatowej 2.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem przy ul. Kwiatowej 2 są wyznaczone cztery miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od strony parkingu. Przy wejściu znajduje się pochylnia.
Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do sali otwierają się automatycznie.
W Sali umieszczono pętlę indukcyjną. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą „T”.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Głogowie
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Głogowie w budynku przy ul. Gustawa Morcinka 14.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem przy ul. Gustawa Morcinka 14 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od strony parkingu. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.
W Sali umieszczono dwie pętle indukcyjne. Stanowiska do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą „T”.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost wejścia do sali obsługi klientów.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Jaworze
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Jaworze w budynku przy ul. Gagarina 5.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem przy ul. Gagarina 5 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Gagarina 5. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Wewnątrz budynku są schody. Skorzystaj z windy, która znajduje się wewnątrz budynku przy wejściu. W pobliżu windy jest dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w uruchomieniu windy.Drzwi do sali obsługi klientów nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami do dostęp alternatywny do sali obsługi klientów. W sali nie ma barier budowlanych.
W Sali umieszczono pętlę indukcyjną. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą „T”.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się za salą obsługi klientów, po lewej stronie.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Lubinie
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Lubinie w budynku przy ul. Drzymały 12.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem przy ul. Drzymały są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku za pomocą platformy, która znajduje się w pobliżu schodów. Przy platformie jest umieszczony dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w obsłudze platformy. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do budynku.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na wysokim parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do sali są rozsuwane.
W Sali umieszczono dwie pętle indukcyjne. Stanowiska do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą „T”.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Złotoryi
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Złotoryi w budynku, przy ul. Basztowej 9.
Miejsca parkingowe
W pobliżu budynku ZUS, przy Pl. Niepodległości oraz na zapleczu Złotoryjskiego Ośrodka Kultury i Rekreacji przy Pl. Reymonta, w strefie płatnego parkowania jest wyznaczonych pięć miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Osoby z niepełnosprawnością są zwolnione z opłat za parkowanie na miejscach dla nich wyznaczonych.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budnku wejściem od Pl. Niepodległości. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc pracownika w otwarciu drzwi. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do budynku.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy sali obsługi klientów oraz ochrony. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do budynku.
W Sali umieszczono pętlę indukcyjną. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą „T”.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Górze
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Górze w budynku przy ul. Wrocławskiej 54.
Miejsca parkingowe
Na ogrodzonym parkingu budynku ZUS, na dziedzińcu wewnętrznym, przy wejściu do budynku są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać drogą dojazdową do budynku ZUS od ul. Wrocławskiej.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od strony parkingu. Przy wejściu znajduje się winda. W obsłudze windy pomoże Ci pracownik ochrony.
Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku od strony parkingu otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Drzwi do otwierają się automatycznie. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.
W Sali umieszczono pętlę indukcyjną. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą „T”.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, za salą obsługi klientów, na końcu korytarza.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Lwówku Śląskim
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Lwówku Śląskim w budynku przy ul. 10 Dywizji 6.
Miejsca parkingowe
W pobliżu budynku znajduje się parking dla klientów ZUS, na którym są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać od ul. 10 Dywizji.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. 10 Dywizji 6. Skorzystaj z transportera schodowego (schodołazu), który znajduje się przy wejściu do budynku. Przy furtce, na gzymsie po lewej stronie jest dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „ POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w obsłudze transportera. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny.
Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Drzwi wejściowe do budynku
Pierwsze drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie. W ich otwarciu pomoże Ci pracownik ochrony. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do budynku - do czasu modernizacji drzwi wejściowych.
Natomiast drugie drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na prawo od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do sali otwierają się automatycznie.
W Sali umieszczono pętlę indukcyjną. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą „T”.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do sali obsługi klientów.
-
Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Polkowicach
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Polkowicach w budynku przy ul. Górnej 4.
Miejsca parkingowe
W pobliżu budynku - w odległości około 30 metrów - na ogólnodostępnym parkingu przy ul. Słowiańskiej są wyznaczone dwa miejsca dla osób z niepełnospawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Górnej 4. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Główne wejście do budynku oraz salę obsługi klientów oddziela przeszklony wiatrołap, który nie posiada drzwi automatycznie otwieranych.
Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Drzwi wejściowe do budynku
Podwójne drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do budynku.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.
W Sali umieszczono pętlę indukcyjną. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą „T”.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.
Polityka cookies
Serwisy ZUS wykorzystują techniczne (niezbędne) oraz analityczne (opcjonalne) pliki cookies. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich takich plików (przycisk „Przejdź do serwisu”) lub dostosować swoje zgody (przycisk „Zarządzaj opcjami”). Jeśli wybierzesz przycisk „Odrzuć opcjonalne”, będziemy wykorzystywać tylko niezbędne pliki cookies. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Aby to zrobić, kliknij „Ustawienia plików cookies” w stopce.
Ustawienia plików cookies
Techniczne pliki cookies
Te pliki są niezbędne, ponieważ zapewniają pełne i nieprzerwane funkcjonowanie serwisu www.zus.pl. Dlatego są zwolnione z obowiązku uzyskania Twojej zgody na zapisywanie ich na Twoim urządzeniu – na podstawie art. 173 ust. 3 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Możesz zablokować techniczne pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki, ale wtedy nasz serwis może nie działać poprawnie.
Analityczne pliki cookies
Te pliki wykorzystujemy tylko wówczas, jeśli wyrazisz na to zgodę. Pomagają nam mierzyć statystyki odwiedzin serwisu www.zus.pl, stron, jakie na nim odwiedzasz, i tego, czego na nim szukasz. Dzięki temu możemy ulepszać nasz serwis informacyjny.