Breadcrumb

Navigation Menu

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Toruniu

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Toruniu

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani  w Toruniu w budynku przy ul. Mickiewicza 33/39.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Mickiewicza jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na dziedzińcu wewnętrznym budynku są wyznaczone dwa miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na dziedziniec możesz wjechać przez bramę od ul. Mickiewicza 33/39.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Mickiewicza 33/39. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.  

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Obsługa klientów jest zorganizowana w kabinach, do których drzwi nie otwierają się automatycznie.

W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, wszystkie drzwi do kabin zostały usunięte.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Aleksandrowie Kujawskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Aleksandrowie Kujawskim w budynku przy ul. Słowackiego 6a.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością.  Dwa miejsca postojowe dla tej grupy osób znajdują się 50 metrów od budynku inspektoratu, przy ul. Słowackiego.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Słowackiego. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

    Wejście od strony parkingu wewnętrznego ogólnodostępnego utrudnia krawężnik chodnika.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

     

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, drzwi wejściowe do sali są otwarte podczas godzin obsługi klientów. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Brodnicy

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Brodnicy w budynku przy ul. Mały Rynek 5.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed wejściem do budynku są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od strony ul. Mały Rynek 5 . Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatyczne.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się przy wejściu do sali obsługi klientów, z lewej strony sali.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Grudziądzu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Grudziądzu w budynku przy ul. Wybickiego 39.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Wybickiego 39 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Wybickiego 39. Przy wejściu znajduje się pochylnia.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku  otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie wejścia do budynku. Stanowiska obsługi klientów są zorganizowane w kabinach, do których drzwi nie otwierają się automatycznie.  

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduję na końcu sali obsługi klientów, po prawej stronie.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Lipnie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Lipnie w budynku przy ul. Mickiewicza 43.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższe miejsca parkingowe ogólnodostępne znajdują się 100 metrów od budynku ZUS, na Pl. 11 Listopada. Tablica informacyjna o miejscach parkingowych jest wywieszona w widocznym miejscu na budynku.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Mickiewicza 43. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat we Włocławku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  we Włocławku w budynku przy ul. Płockiej 167.

     

    Miejsca parkingowe

    Wokół budynku znajduje się parking. Przy wejściu do budynku są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku na wprost wejścia główną bramą. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Obsługa klientów jest zorganizowana w kabinach, do których drzwi nie otwierają się automatycznie.

    W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, wszystkie drzwi do kabin są otwarte podczas godzin obsługi klientów.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Golubiu-Dobrzyniu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Golubiu-Dobrzyniu w budynku  przy Pl. 1000-lecia 25.

     

    Miejsca parkingowe

    Przy wejściu do budynku od  Pl. 1000-lecia, na ogólnodostępnym parkingu są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od Pl. 1000-lecia 25. Przy wejściu znajduje się pochylnia.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Klienci są obsługiwani w trzech pokojach, które znajdują się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku są utrudnienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu takie jak: progi, wąskie ciągi komunikacyjne, drzwi, które nie otwierają się automatycznie.

    W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, drzwi wejściowe do pokoi są otwarte podczas godzin obsługi klientów.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

    Ważne! Budynek Biura Terenowego ZUS w Golubiu-Dobrzyniu jest nieprzystosowany do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu. Najbliższa placówka ZUS przystosowana do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w  Inspektoracie ZUS w Brodnicy przy ul. Mały Rynek 5.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Rypinie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Rypinie w budynku w Rypinie przy ul. Mławskiej 12.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma miejsc parkingowych. Naprzeciwko budynku przy ul. Mławskiej znajduje się ogólnodostępny parking, na którym jest wyznaczone jedno miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Mławskiej. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na prawo od  wejścia do budynku. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik sali. Obsługa klientów jest zorganizowana w kabinach.

    W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, wszystkie drzwi do kabin zostały usunięte.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.