Dyrektor Departamentu Legislacyjno-Prawnego
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Legislacyjno - Prawny
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Dyrektor Departamentu Legislacyjno-Prawnego
-
Zadania
Zakres zadań
- nadzór nad opracowaniem i wdrażaniem zasad i procedur w zakresie procesu obsługi legislacyjno-prawnej Zakładu oraz obsługi prawnej Zakładu
- nadzór nad realizacją spraw dotyczących obsługi prawnej Zakładu
- nadzór nad analizowaniem i opiniowaniem wyjaśnień udzielanych terenowym jednostkom organizacyjnym przez komórki organizacyjne Centrali oraz zagadnieniami z zakresu stosowania prawa przedstawianych przez komórki organizacyjne Centrali
- odpowiedzialność za zgodność z prawem i zasadami legislacji wewnętrznych aktów prawnych oraz innych dokumentów opracowywanych w Centrali Zakładu
- nadzór nad reprezentowaniem Prezesa Zakładu i Zakładu przed sądami, wydawaniem opinii prawnych, interpretacją prawa powszechnie obowiązującego, opiniowaniem umów, realizacją planu finansowego we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Centrali
- nadzór nad przygotowaniem komunikatów i obwieszczeń Prezesa Zakładu oraz przekazywaniem podpisanych komunikatów i obwieszczeń do publikacji
- przekazywanie Prezesowi Zakładu informacji o uchybieniach w działalności Zakładu
w zakresie stosowania prawa i o skutkach tych uchybień - przedstawianie Prezesowi Zakładu informacji dotyczących prawomocnych orzeczeń sądów I i II instancji zmieniających decyzje Zakładu
- nadzór nad prowadzeniem kontroli funkcjonalnych w Wydziałach Obsługi Prawnej Oddziałów
- wykonywanie zadań radcy prawnego przewidzianych w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r.
o radcach prawnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 75, z późn. zm.) - dotyczy osób wykonujących zawód radcy prawnego - kierowanie podległym zespołem
-
Wymagania
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe - prawo
- uprawnienia radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych)
- powyżej 4 lat doświadczenia w obsłudze prawnej
- minimum 2 lata doświadczenia w kierowaniu
- minimum 5 lat stażu pracy
Mile widziane:
- minimum 10 lat pracy związanej z obsługą prawną, w tym 4 lata kierowania zespołem
Dodatkowe umiejętności:
- umiejętność kierowania
- umiejętność motywowania pracowników
- dbanie o rozwój podległych pracowników
- przywództwo
- umiejętność zarządzania procesowego
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji i współpracy
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając 'Aplikuj' na dole oferty.
Dodatkowe informacje
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzoną w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line lub w formie stacjonarnej.
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji
- nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
19-06-2024
-
Oferujemy
Zapewniamy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- system premiowy
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość rozwoju zawodowego
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i/lub grupowego
- możliwość uzyskania dofinansowania do studiów i kursów
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.