Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Chorzowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Chorzowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Cel istnienia stanowiska
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- podstawowa znajomość ustawy Ordynacja podatkowa
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność współpracy i komunikacji
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- rozwiązywania problemów
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj (na dole oferty)
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu przez formularz rekrutacyjny
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
01-07-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
- poszukujemy na stanowisko 2 pracowników
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiąże się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 i 3 piętrze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami