Stanowisko ds. wsparcia zarządczego, analiz oraz nadzoru jakości w PSER
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Koordynacji Usług Świadczeń Emerytalno-Rentowych
-
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia zarządczego, analiz oraz nadzoru jakości w PSER
-
Zadania
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:
Zapewnia monitorowanie usług i procesów, dostarczanie informacji zarządczej o funkcjonowaniu pionu świadczeń emerytalno-rentowych, wsparcie nadzoru i doskonalenie jakości obsługi świadczeń długoterminowych.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, polityka społeczna, zarządzanie)
- minimum 4 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (zaawansowany Excel)
- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z FUS
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie postępowania nie uregulowanego ustawą o emeryturach i rentach z FUS
- umiejętność stosowania przepisów
- orientacja na cel/orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- podejmowanie decyzji
- rozwiązywanie problemów
- innowacyjność
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, w razie możliwości ze wskazaniem adresu e-mail lub nr telefonu
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- skany świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy
Dodatkowe informacje
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-05-2024
-
Oferujemy
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- system premiowy
- ruchomy czas pracy
- szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych
na 1 piętrze - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika