Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji 18.2025
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Koninie
-
Adres miejsca pracy
ul. Św. Maksymiliana Kolbego 1, 62-510 Konin
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji 18.2025
-
Zadania
Zapewnienie opracowywania spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- wiedza w zakresie Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz z zakresu Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój
- orientacja na klienta, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem numeru oferty 18.2025
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofert zamieszczonej na głównej stronie ZUS (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS"
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Dodatkowe informacje:
Poszukujemy 1 pracownika na stanowisko na umowę na czas zastępstwa.
Nabór będzie składał się z testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego - przeprowadzonej w Oddziale, Inspektoracie w Koninie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-01-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
To zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWarunki Pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 4-kondygnacyjny z windą (na wysokości I piętra znajduje się łącznik z nowym budynkiem),
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.