Stanowisko ds. wsparcia obsługi prawnej 29.2025
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Prawnej
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres miejsca pracy
ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia obsługi prawnej 29.2025
-
Zadania
Zapewnia obsługę administracyjno-biurową komórki obsługi prawnej.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok pracy związanej z obsługą administracyjną w Zakładzie
Wymagania dodatkowe:
- wiedza z zakresu Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, elastyczność, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój
- rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem numeru oferty 29.2025
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofert zamieszczonej na głównej stronie ZUS (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS"
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Dodatkowe informacje:
Poszukujemy 1 pracownika na stanowisko na umowę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika.
Nabór składał się będzie z testu wiedzy w przypadku dużej ilości kandydatów i/lub rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego - przeprowadzonej w Oddziale lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
10-03-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
To zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWarunki Pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
☒ polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
☒ budynek 4-kondygnacyjny z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze,
☒stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
☒ miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego (tylko parter)
☒ wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
☒ w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.