Stanowisko ds. rachunkowości Zakładu 27/2025/RAF
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Sosnowcu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rachunkowości i Finansów
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Sosnowcu
-
Adres miejsca pracy
ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rachunkowości Zakładu 27/2025/RAF
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Pracownik pełniący tę funkcję prowadzi księgi rachunkowe oddziału dla Zakładu, a także sporządza sprawozdania w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości
Mile widziane:
- minimum 3 lata pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowych
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o rachunkowości
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność współpracy i komunikacji
- elastyczność, nastawienie na rozwój
- umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega
- skan dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz ewentualnie innych dokumentów istotnych dla procesu rekrutacji
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj") na dole oferty pracy do dnia 02.04.2025 r.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Dodatkowe informacje:
- umowa na okres zastępstwa nieobecnego pracownika
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
02-04-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na cel i jakość
- elastyczną i nastawioną na rozwój
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach, potrafiącą rozwiązywać problemy
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- jasny i przejrzysty system wynagradzania, w tym premia kwartalna i roczna
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczynania pracy między godziną 6.00 a 8.00)
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury), świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- atrakcyjne pakiety opieki zdrowotnej oraz ubezpieczeń na życie w PZU
- pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- przyjazną i partnerską atmosferę pracy oraz pracę w zgranym zespole
- pracę w oparciu o wartości wynikające z 90-letniej tradycji
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek IV-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami