Naczelnik Wydziału Kontrolingu HR i Polityki Wynagradzania
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Naczelnik Wydziału Kontrolingu HR i Polityki Wynagradzania
-
Zadania
Zadania:
- nadzoruje przeprowadzanie analiz dotyczących stanu i struktury zatrudnienia w Zakładzie
- opracowuje cykliczne raporty i analizy związane z obszarem personalnym
- raportuje, analizuje i interpretuje wskaźniki z obszaru HR
- tworzy narzędzia wspomagające analizę danych
- nadzoruje opracowanie norm zatrudnienia w Zakładzie
- nadzoruje wartościowanie funkcji
- kieruje podległym zespołem
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 5 lat doświadczenia w kontrolingu personalnym oraz w planowaniu i zarządzaniu budżetem wynagrodzeń
- minimum 3 lata doświadczenia w obszarze kierowania zespołem realizującym zadania z obszaru wynagrodzeń
- minimum 4 lata stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, matematyka, finanse, rachunkowość)
- studia podyplomowe (zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo pracy)
- doświadczenie w wykonywaniu analiz, przygotowywaniu i analizie zbiorów danych lub opracowywaniu raportów i informacji wspierających zarządzanie
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym
- znajomość programu MS Excel w stopniu zaawansowanym
- orientacja na cel
- umiejętność wywierania wpływu
- umiejętność prowadzenia negocjacji
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność rozwiązywania problemów
Prosimy o nadesłanie następujących dokumentów:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu zawierającego okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) i /lub sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne oraz oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
25-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z wewnętrznym klientem ZUS,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.