Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem (ADG_Warszawa III)Z
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem (ADG_Warszawa III)Z
-
Zadania
Zadania w komórce organizacyjnej: Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia właściwą realizację zadań w zakresie administracji i gospodarowania majątkiem:
- prowadzi gospodarkę majątkiem z wyłączeniem składników związanych z infrastrukturą informatyczną i produkcją poligraficzną
- prowadzi ewidencję majątku, magazyny, depozyty, kartoteki odzieży roboczej i ochronnej, a także gospodarkę materiałową w tym podejmuje działania w zakresie optymalizacji zapasów magazynowych
- monitoruje rozmieszczenie składników aktywów trwałych, wyjaśnia rozbieżności między stanem faktycznym a stanem ewidencyjnym oraz bierze udział w inwentaryzacji oraz likwidacji zużytych lub zbędnych składników majątku
- ewidencjonuje i dokumentuje sprzedaż w zakresie działań wydziału
- zapewnia właściwą realizację zadań związaną z ubezpieczeniem majątku ruchomego i nieruchomości oraz wartości niematerialnych i prawnych
- zawiera umowy, monitoruje ich realizację oraz rozlicza dokumenty związane z gospodarowaniem majątkiem ruchomym, wartościami niematerialnymi i prawnymi, towarami i materiałami oraz usługami, w szczególności faktur i innych dokumentów księgowych, w tym związanych z refakturowaniem
- sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych w części dot. zakupów niescentralizowanych maszyn, urządzeń, środków transportowych i innych rzeczy oraz wartości niematerialnych i prawnych
- opracowuje, monitoruje i nadzoruje rozliczanie planu finansowego jednostki w zakresie kosztów administracyjnych
- realizuje bieżące zakupy poniżej progu ustawowego. Dokonuje bieżących, drobnych zakupów o niskiej wartości, w szczególności w trybie doraźnym, przy czym wartość zakupów nie może przekroczyć wyrażonej w złotych równowartości kwoty poniżej progu ustawowego oraz prowadzi dokumentację dotyczącą tych zakupów (w tym zbiera oferty i dokonuje ich analizy, przygotowuje dokumenty służące sfinalizowaniu zakupów).
Termin, do którego należy składać dokumenty : 25.06.2025 r.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- 5 lat doświadczenia zawodowego z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i rozporządzeń do ustawy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel - średniozaawansowany)
- umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych,
- umiejętność współpracy z innymi,
- rozwiązywanie problemów,
- rzetelność,
- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
Zachęcamy do składania dokumentów.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (nr telefonu) oraz miejsca świadczenia pracy,
- CV,
- skany dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
- skany świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu
zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
- poszukujemy kandydata na stanowisko głównego specjalisty z doświadczeniem zawodowym
- skontaktujemy się telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty składamy w języku polskim
- miejsce świadczenia pracy: ZUS III Oddział Warszawa, ul. Czerniakowska 16,00-701 Warszawa
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
25-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy- system premii i nagród
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.