Stanowisko ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Tarnowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Tarnowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Kościuszki 32, 33-100 Tarnów
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych
-
Zadania
Zakres wykonywanych zadań:
- obsługa klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych;
- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczania, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz Fundusz Emerytur Pomostowych;
- przyjmowanie, weryfikacja i wprowadzanie do systemu dokumentów ubezpieczeniowych, udzielanie wyjaśnień nt. błędów w dokumentach ubezpieczeniowych, zasad ich wypełniania i korygowania;
- udzielanie pomocy i instruktażu przy wypełnianiu, przyjmowanie, weryfikacja wniosków i dokumentów w sprawach ubezpieczeń i składek, a także sporządzanie i wydawanie płatnikom składek i ubezpieczonym zaświadczeń, w tym zaświadczeń i dokumentów przygotowanych przez inne komórki merytoryczne.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w obsłudze klientów
- doświadczenie zawodowe w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny, ze wskazaniem adresu e-mail i nr telefonu
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać za pomocą formularza aplikacyjnego wybierając Aplikuj na dole oferty.
tel. kontaktowy: 14 632 77 59
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
02-06-2025
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
- oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
- za datę złożenia aplikacji przyjmuje się datę wpływu aplikacji do systemu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- selekcja dokumentów
- sprawdzian wiedzy z zakresu wskazanego w wymaganiach dodatkowych
- rozmowa kwalifikacyjna
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na cel i jakość
- zorientowaną na klienta
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
- nastawioną na rozwój
to zachęcamy do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 6-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami