Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Bydgoszczy
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33
-
Adres miejsca pracy
ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz,
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku:
• zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO
• zawiera umowy serwisowe, monitoruje ich realizację oraz rozlicza dokumenty związane z utrzymaniem właściwego stanu technicznego budynków, w szczególności faktury i inne dokumenty księgowe
• sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie zarządzania nieruchomościami w części dot. serwisowania instalacji budynków Oddziału i jednostek terenowych
• opracowuje, monitoruje i nadzoruje rozliczanie planu finansowego jednostki w zakresie kosztów zarządzania nieruchomościami -
Wymagania
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie
• minimum 1 rok stażu pracy ogółemWymagania mile widziane:
• wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)
• minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami
Wymagania dodatkowe:
• podstawowa znajomość ustawy Prawo budowlane
• podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
• podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych
• umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
• komunikatywną
• potrafiącą współpracować
• zorientowaną na cel / jakość
• nastawioną na rozwój
• posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów
Zachęcamy do składania dokumentówWymagane dokumenty:
• CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
• skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweDokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ('Aplikuj')
Dodatkowe informacje:
• poszukujemy 1 pracownika
• umowa na czas zastępstwa
• proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
• nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
• oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane -
Termin, do którego należy składać dokumenty
10-06-2025
-
Oferujemy
• zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy,
• sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
• spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
• polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
• konieczność poruszania się po całym obiekcie
• budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi
dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
• stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
• drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
• przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy
• w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.